• DATA
    22-23 februarie
  • ora
    09.00-18.00
  • loc
    JW Marriott
  • oras
    Bucuresti

Training avansat

ADVANCED TACTICS FOR DIGITAL MARKETERS


Digital marketing-ul evolueaza rapid, iar oamenii de marketing trebuie sa urmareasca tendintele si sa implementeze cele mai noi strategii pentru a oferi organizatiilor o buna pozitionare pe piata. Platformele cunoscute aduc constant noi modalitati de interactionare cu consumatorii, iar platformele nou aparute provoaca brandurile sa aiba abordari creative si diferentiate. Acest training intensiv de digital marketing va oferi insight-urile necesare pentru o buna abordare a oportunitatilor si pentru depasirea provocarilor in domeniu in 2018.

 

DE CE UN TRAINING DESPRE NOI TACTICI

Consumatorul este bombardat de mesaje pe si mai multe canale astazi. Daca in trecut, publictatea clasica era cea care ii servea informatiile, acum canalele digitale au preluat probabil controlul. Consumatorul petrece mai mult timp conectat zilnic. Unele studii spun ca astazi un om e bombardat zilnic de 2.000 de mesaje, alte spun ca de 4.000, iar unele chiar de 10.000. Oricate ar fi ele, clar sunt mai multe ca acum 5 sau 10 ani.

Acest training de marketing, sustinut de Tim Fidgeon, va oferi participantilor un avantaj competitiv, prin abordarile inedite pe care le propune. Acestia vor vedea consumatorul cu alti ochi si mai ales vor putea comunica cu el intr-un limbaj comun, persuasiv. Vor invata cum sa construiasca campanii cu impact.

 

DESPRE TRAINING

Sustinut cu regularitate la Londra, acest curs combina elemente de psihologie cu tactici din comunicare pentru a gasi un avantaj competitiv, acces la cele mai noi abordari in comunicarea digitala, sfaturi practice si solutii viabile pentru a atinge rezultate mai bune in campanii.

Intra in lumea consumatorului si descopera cum te poate ajuta psihologia sa realizezi cele mai bune campanii de marketing digital. Vei descoperi multe insight-uri fascinante in cadrul acestui training si vei explora posibilitatea utilizarii lor in marketingul digital.

 

CUI SE ADRESEAZA ACEST TRAINING?

Daca esti interesat de modul in care consumatorii gandesc si actioneaza, cursul acesta este pentru tine! Trainingul este ideal pentru persoanele implicate in marketing, strategie, advertising, cei care au deja experienta in digital marketing, cat si pentru cei care vor sa isi optimizeze cunostintele in materie.

Digital marketing-ul este vital pentru domenii precum: e-commerce, retail traditional, banking, telecom, B2B, turism, pharma etc

 

CE BENEFICII AI DACA PARTICIPI?

  • Vei intelege principiile fundamentale ale psihologiei consumatorului
  • Vei dezvolta noi idei de marketing bazate pe insight-uri
  • Vei avea un to do list pregatit pentru intoarcerea ta la birou
  • Vei putea oferi consumatorilor o experienta imbunatatita, personalizata, axata pe nevoile acestuia
  • Vei intelege felul in care digitalul a schimbat modul de gandire a oamenilor
  • Vei invata ce tehnici poti sa aplici pentru a crea mesaje memorabile 
  • Vei afla cum sa realizezi content vizual interactiv si eficient
  • Vei putea implementa campanii de succes, folosind cele mai bune instrumente de targetare pentru clientii tai

Despre trainer

TIM FIDGEON - Digital Trainer & Consultant

Tim Fidgeon este unul dintre cei mai cunoscuti traineri si consultanti din UK in industria digitala. A facut un Master in Interactiunea Om-Computer si ajuta organizatiile sa dezvolte strategii digitale de succes, sa ofere experiente si continut relevant inca din anii `90. A coordonat echipele de User Experience ale unor mari agentii digitale, iar acum este trainer si consultant.

Printre clientii sai recenti se numara Coca-Cola, Sony, Vodafone si General Motors. A lucrat cu organizatii diverse ca domeniu si dimensiune, de la cele mici si medii pana la multinationale ca Amnesty International, BBC, T-Mobile sau World Health Organisation. Sustine traininguri frecvente in companii precum Google, Econsultancy sau Chartered Institute of Marketing.

Articolele sale despre digital marketing si user experience au fost publicate de catre: .net magazine, New Media Knowledge, Usability News, Web Standards Group.

Digital Marketing Forum aduce o serie de avantaje partenerilor, contribuind la pozitionarea brandului, determinand asocierea acestuia cu specificul evenimentului si oferind oportunitatea de a interactiona direct cu persoane importante pentru companie.
organizator
parteneri
Partener know-how
Cu sprijinul
Parteneri Media
Acest site utilizează fisiere cookie. Prin continuarea navigarii, sunteti de acord cu utilizarea acestui tip de fisiere. Mai multe informatii pot fi consultate prin accesarea Politicii privind Fisierele Cookie