• DATA
    22-23 februarie
  • ora
    09.00-18.00
  • loc
    JW Marriott
  • oras
    Bucuresti

WORKSHOP

GDPR for MARKETERS WORKSHOP


Noul Regulament General UE privind Protectia Datelor (GDPR) va intra in vigoare in mai 2018 fiind necesar, mai mult ca oricand, ca marketerii si antreprenorii sa invete cum sa utilizeze datele personale intr-un mod etic, profitabil si legal.

In conditiile in care orice societate utilizeaza date personale, fie ca sunt datele angajatilor, fie ca sunt datele clientilor, partenerilor contractuali sau chiar ale vizitatorilor, impactul GDPR va fi resimtit in toate industriile si in toate departamentele.

Orice organizatie care utilizeaza marketingul digital, fie ca este vorba despre e-mail marketing, SEM sau campanii in social media, trebuie sa realizeze importanta de a se conforma la noul regulament privind protectia datelor. Nerespectarea GDPR poate avea consecinte legale neplacute si poate duce la rezultate dezastruoase pentru o companie.

Acest workshop iti va oferi solutiile practice pentru conformarea la noul Regulament european privind protectia datelor personale (GDPR), tinand cont de impactul pe care noile cerinte il au asupra strategiilor de afaceri. De asemenea, la finalul sesiunii vei avea posibilitatea de a discuta personal cu specialistii NNDKP despre anumite subiecte de interes privind GDPR.

 

CE VEI INVATA

-Prezentare generala a GDPR: ce presupune si cum iti va influenta afacerea
-Sfaturi care te vor ajuta sa te pregatesti pentru adoptarea regulamentului privind protectia datelor personale.
-Raspunsuri concrete la intrebari legate de protejarea datelor si noul regulament.
-Cum sa concepi formulare care sa corespunda regulamentului
-Cum sa protejezi datele personale si reputatia ta
-Diferenta dintre B2B si B2C
-Vanzarea/cumpararea datelor- ce poti si ce nu poti cumpara
-Masuri de schimbare a politicilor privind confidentialitatea si protectia datelor.
-Obligatiile impuse de GDPR
-Provocarile GDPR pentru marketingul digital
-Informatii despre sanctiunile care pot aparea in cazul ignorarii regulamentului privind protectia datelor personale.
-Principiul opt-in si opt-out pentru e-mail marketing si direct marketing

 

CUI SE ADRESEAZA

Acest workshop este adresat persoanelor responsabile pentru partea de marketing din interiorul organizatiei. Se adreseaza, de asemenea, si start-up-urilor, afacerilor mici sau complexe.
• Head of Digital
• Digital Marketing Managers & Directors
• Marketing Directors & Managers
• Digital Strategists
• Multichannel Marketing Managers
• eCommerce Specialists
• Digital Marketing Specialists
• Account Directors & Managers
• Digital Project Managers
• Campaign Managers
• Digital Analysts & Researchers
• Online Publishers
• Media Planners & Buyers
• Digital Services Vendors

 

Program

09:00 - 11:00 - Sesiunea 1

  • aspecte generale privind GDPR
  • informarea persoanelor vizate
  • aspecte privind obtinerea consimtamantului

11:00 - 11:30 - Pauza de cafea
11:30 - 13:30 - Sesiunea 2

  • gestionarea drepturilor persoanelor vizate
  • reguli privind gestionarea bazelor de date ale tertilor




Despre trainer

Roxana Ionescu - Partener, NNDKP

Roxana Ionescu are peste 13 ani de experienta in oferirea de servicii juridice privind aspecte de protectia datelor cu caracter personal, fiind unul dintre cei mai apreciati specialisti in acest domeniu. Roxana a pus bazele practicilor de Protectia datelor si Dreptul mediului din cadrul NNDKP, practici pe care le-a coordonat in ultimii noua ani. A contribuit de-a lungul carierei sale la proiecte sofisticate din diverse sectoare ale industriei inclusiv FMCG, servicii financiare, industria auto, farmaceutice si servicii medicale, sectorul industrial, productie, resurse naturale si altele. Roxana este in permanenta conectata la evolutiile de la nivelul UE in materie de protectia datelor cu caracter personal, aspecte si informatii pe care le integreaza cu cunostintele directe despre contextul local, inclusiv prin sustinerea de prezentari si participarea la conferinte nationale si internationale, dar si prin contributii scrise in cadrul unor ghiduri internationale de profil.

Digital Marketing Forum aduce o serie de avantaje partenerilor, contribuind la pozitionarea brandului, determinand asocierea acestuia cu specificul evenimentului si oferind oportunitatea de a interactiona direct cu persoane importante pentru companie.
organizator
parteneri
Partener know-how
Cu sprijinul
Parteneri Media
Acest site utilizează fisiere cookie. Prin continuarea navigarii, sunteti de acord cu utilizarea acestui tip de fisiere. Mai multe informatii pot fi consultate prin accesarea Politicii privind Fisierele Cookie